Stránky

středa 9. října 2013

Svatba s velkým "S"

Otevírám oči, hrabu se z kopy polštářů a rozlepuju jedno oko. Ségra se vedle mě zubí a s jiskřičkama v očích mi oznamuje, že se dneska vdávám. Já padám zpátky do postele s třeštící hlavou. Inu, včera byla Wedding Welcome Party na Žižkovské věží a Norové si připíjeli s budoucí nevěstou do aleluja. V mžiku někdo klepe na dveře a od té doby se tu v tom malém rozkošném svatebním pokoji  v hotelu na Malé Straně všichni střídali jako svatí na Orloji. 

Pán s obrovským podnosem se snídaní, uklízečky stlající postel na fotografie, skvělá maskérka Lucka Janků, a úžasná kadeřnice Péťa Budínová, moje zlatý družičky, Mr. fotograf Lukáš Koňařík a Mr. kemareman Jan Dolejší. Všechna jména můžu víc než jen doporučit! Všichni byli skvělí, dochvilní, profesionální a detailisté.

By Lukáš Koňařík, družičkovské šaty navrhovala Monika Nováková


 
Poslední půl rok jsem se točila myšlenkami kolem svatby téměř každý den. Na Pinterestu jsem dokázala strávit hodiny, a na nejrůznějších svatebních serverech a blozích jsem se stala pravidelnou čtěnářkou a výherkyní všech soutěží! V mnohých jsem byla totiž jedinou soutěžící :) Překvapující byl fakt, že mě spoustu lidí litovalo. "Jej, ty si musíš tu svatbu plánovat sama, to musí být stresu." Inu, jak se to vezme. Pro mě to byla skoro jako práce na plný úvazek!

HandMade ramínka se jménama pro družičky
.
Všechno to začalo od pozvánek, které jsem chtěla nechat udělat od Leonie Gordon z Londýna, jejichž astronomická cena nám vyrazila dech. Tak jsme nakoupili zlatavý papíry, objednali brože z Číny, mašle z Čech a po večerech jsme s Johnim lepili. Každá pozvánka měla tak osobní dotek a hosté to pak náležitě ocenili. V tu chvíli ale Johni ještě netušil, že takových večerů do svatby strávíme víc než dost, protože já si ještě vymyslela HandMade menu, zasedací pořádek, a programy.
.
Nádhernou květinovou dekoraci jsme zajistili na doporučení od Metamorphosis. Paní Marcela Vránová se okolo nás točila, ukazovala květiny, vysvětlovala, plánovala a z našich nápadů byla nadšená. Kufr z antiku na svatební přání, koše na flip-flopy pro unavené hosty, nejrůznější cedulky, zápichy do květin, všechno bylo objednané z nejrůznějších serverů a domů nám chodili denno-denně balíky. Flip-flopy málem poslali zpátky do USA, protože jsme je museli proclít. Jen tak tak jsem je chytila už skoro na cestě zpátky.
.
Kufr z antiku za 120Kč a nádherný ručně vyráběný nápis od Ola Velner
Nádherný Candy Bar od Frezia Fleur

Skvělým serverem pro všechny, kteří plánují svatbu a chtějí nějaké ty hezké a levné doplňky, je web Fler. Tam najdete všechno možné i nemožné. A slečna vystupující pod pseudonymem NOVIA FLEUR vám udělá na míru nejrůznější nálepky, nápisky, nášivky, cedulky, ... všechno, na co si jenom vzpomenete! 


Welcome tašky (mini šampaňské, krekry, slané madle, lentilky, 
mapa Prahy, visačky na kliku, vizitky na naše nejoblíbenější restaurace, 
vizitka na spolehlivé taxi, uvítací dopis,...)
.
Velkou výzvou byly Welcome tašky, který jsme poslední den před svatbou osobně roznášeli do všech hotelů, kde bydleli naši Norové. A že jich bylo :)
.
Nálepky na míru a visačky na lahve od NOVIA FLEUR
Visačka na kliku na míru od NOVIA FLEUR
.
Vzkazy do lahví na naše svatební výročí si hosté pochvalovali, myslím, jednu lahev jsme otevřeli hned v neděli po svatbě a už jsme se bavili vynalázavostí a humorem jemně ovíněných hostů, kteří nám dávali nejrůznější rady do života :) Další otevřeme po 1 roce, 2, 3, 5, 10, 15, 20 a 25 letech.
.
Nálepky na lahve na míru od NOVIA FLEUR

A nezapomenutelný ohňostroj od M&M Pyro, s jejichž službama jsme byli nesmírně spokojení. Ohňotroj udělali na míru, splnili všechna naše přání! A jednání s nimi bylo bezprobémové, rychlé a superprofesionální!

By Michal Lebl
.
Tak jsem si tak říkala, jestli já si nezaložím Svatební agenturu :)

Krásný den všem a těšte se na video!
TerezaInNairobi

P.S. Jeden klik na mojí Facebook stránku a budete první vědět o novém příspěvku! Jako BONUS tam také najdete naše svatební video! :)

3 komentáře: